tisdag 21 april 2009

Nya vårskor!







Halloj!

Måste visa de fina vårskorna från Hilfiger som jag fick av min käre sambo P senast vi var i Alingsås. Visst är de söta med det blommiga mönstet??! Tack Älsking, vad snäll du är!

Appropå skor..blev väldigt sugen på att skaffa ett par Moheda tofflor oxå efter att ha sett vilket jättefint par Lena med bloggen Rosenskäras Diversehandel fick i födelsedagspresent!! Hoppas det är OK att jag härmar dig Lena*fniss*!

På söndag avslutas min tävling här på bloggen, jättekul att så många vill vara med!! Jag funderar på att ha två tröstpriser oxå, vad det blir får ni se på måndag då jag och Tindra drar vinnarna!

Kram till er alla,

♥Jenny♥

48 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Urgulliga skor, usch det finns så mycket jag vill ha just nu.

Kram Anne

Anonym sa...

Vilka fina skor! Hälsa P att han kan köpa såna till mig också om han vill, hahahha! Åh nu fick jag ännu mera vårkänslor.. Måste nog shoppa loss lite jag med!
/Syster Spara!

I mitt hjärtehem sa...

Hej Jenny! Så himla söta skor, såna skulle jag oxå vilja ha...
kram åsa

Jessica sa...

Fina skor! Det börjar verkligen bli dags att ge sig ut och uppdatera garderoben och stoppa in alla tjocka tröjor i förrådet!!
Ditt gästrum är så fint! Mysigt med snedtaket också.

Ha en skön vecka,
kram
Jessica

Signe 1 sa...

Hej Jenny! Jag blir så full i skratt för du o din syster verkar var lite som mig o min syster (ja Stina du kommer läsa detta, hihi) en som SLÖSAR (typ jag) och en som sparar *fniss*. Men det är ju bra för då kompletterar man ju varann som syskon, right?:-) Dojjorna var kanonfina, bra smak din sambo har... Tack för alla fina kommentarer hos mig oxå, de värmer. Kram Sofia

Lina sa...

Hej!
Vilka härliga skor!!! Får man inte vårkänslor av dom, så vet jag inte!? ;- ) Jag suktar efter att par vita Converse...mina första någonsin. De är väl hög tid nu när man fyllt 35! ;- ) Jag och kollegan på jobbet drömmer ihop, hoppas kunna köpa ett par nästa vecka!

Oj, va många inlägg jag missat...får kika runt och titta på allt fint du visar. Gästrummet blev ju SÅ fint! Vem skulle inte vilja sova där!?

I morn SKA jag till loppisen, nu får inget komma ivägen! Har inte varit där på evigheter! Har lite abstiens rent av...

Fiffi utan dräkt, ja de hade varit en skräll!!! Tur att Lilla E inte hann att klä av henne. Hon är en vild liten tjej, så ALLt kan hända när hon är me!

Kram, Lina

Living by Milla sa...

Tack för titten!:)
Vilka härliga vårskor du fick. Helt underbart at få byta från vinterstövlar till lätta vårskor.
Söta höns...vad är det för ras?

Ha det gott!
kram Camilla

Hemmet Är Min Borg sa...

dem var ju bara för snygga
ha en fin kväll
kram

Vikkan sa...

Gud så söta vårskor! Vill också ha!

Tittar in hos dig varje gång det blippar till på bloglovin att du uppdaterat men jag hinner oftast inte kommentera. Du har verligen god smak vad gäller heminredning. Inte visste jag att du var så förtjust i auktionsfynd. *ler*

Kram Vikkan

VITA NYANSER sa...

Tack goa du för din jättefina kommentar! Blir så glad, sitter med ett leende på läpparna och ler mot datorn = ). Snygga skor, riktigt somriga!

Ha det bra!
Kram l-l

carina sa...

Ursnygga vårskor!
Förstår att du blev glad.
Kram/Carina

Therese sa...

Vilken snäll sambo du har. Jag fick en värmepistol av min när jag fyllde år. Men helt okej eftersom jag ville ha en hihi.
Hoppas man vinner i din tävling =D.

Kram

Smultronlycka sa...

Fint med blommiga skor :)
Ha en bra vecka!!
Kram kram

Lauras gård sa...

Jätte söta skor! Jag ska in till stan i helgen och köpa skor och flickorna, det kanske blir några till mig också... Vad var det min syster hade skrivit? Kram Stina

Anonym sa...

Just din stil, min kärä Jenny!
Peter är en riktigt bra man för dig, jag vet!!
Håll honom för gott.
Puss och kram faster Helena

rautaharakka sa...

Hej Jenny! Det ser ut som våren hade stannat hos er! Höns, ljuvliga! Och gästrummet har en lugn välkomnande stämning. Och dina nya skor, vad kul att trampa på när det blir varmare dag efter dag!

rosenskära sa...

Aaaah, snygga! Okej, om du köper Moheda-tofflor, köper jag Hilfiger-skor! Jag gillar brunt och jag gillar blommor och jag har snart slitit ut mina älskade Converse. Nu ska jag ut och kolla var jag kan hitta dem!

Stor kram/Lena

Blåbärs och smultronstället sa...

Skorna är bara såå gulliga. Gillar tygskor på sommaren, ser fräscht ut.
Jag fyller år i morgon, men jag önskade pengar så att jag kan shoppa själv...
Ett olivträd har jag redan fått av sambon som jag blev jätteglad för.
Ha det gott i vårsolen!
Kram Susanne

A home far away sa...

Jättefina vårskor, det är väl kul att du kan börja använda dem nu i vårsolen:)

Kram Gunilla i Singapore

homebylina sa...

Vilka härliga vår/sommar skor du fått! Nu väntar vi bara på det vackra vädret =)Kram Lina

Flaggduken 2 sa...

Coola dojer i blommigt!
Kram Petra

Guttemamma sa...

Supersøte sko,bra mann du har!! Håper du får en flott dag,Jenny!!
Klem fra Anette

Nylyckan sa...

Hej! Somriga och snygga skor. Mina favoritskor är ett par vita keds (tygskor). Ha det så bra Jenny! Kram Åsa

mylovelygrandma sa...

Hejsan Jenny! vilka fina skor! sådana får min sambo gärna ge mig:P Nu har jag missat massa fina inlägg hos dig igen så jag måste kolla igenom här bland allt fint:) Jag är inte lika flitig på att kommentera som du! du är en stjärna på det :) Ha en fin dag!! Kraam!

Radhusdrömmar sa...

Åh vilka söta! Såna vill jag också ha...

Du, örhängena kommer med posten imorgon om posten funkar som den ska :-)

Kram Johanna

ansku sa...

Hej Jenny,
Läckra sommarskor du hittat!
Tack för alla goa ord inne hos mig. Klart att du får länka!
Ha en bra kväll!
/Kram Ansku

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var riktiga sommarskor. Såna blir man glad när man får. Du går omkring med en hel sommaräng, fint.
Kram till dig
AnnaMaria

alegni sa...

urtjusiga skor, verkligen!
skor kan man bara inte ha för många av ;)
kram
ingela

Två systrar sa...

Vilken snäll sambo:-) Gästrummet är kanon..den marina stilen går aldrig ur tiden! Alltid lika snyggt, mitt hjärta klappar extra för den:-)
På lördag har vi invigning, ska bli så spännande!! Kram C&M

Frida sa...

Åh! Toksnygga!

Vit som snö sa...

Vilka ursnygga skor!! Kommer ju att passa allt från jeanskjol o jeans till klänning o vita byxor! Apropå Alingsås,du skrev ju att ni varit dit,jag är lite nyfiken på den stan- är den fin? Vi funderar på en tripp däråt i sommar...
Kram Cilla

Stjärnor & Champagne sa...

Låter som en toppendag, hihi..Jag har fått en ny systemkamera, en Canon Eos50D. Hade en 20D förut. Önskar verkligen att man kan lära sig den ordentligt och skulle gärna vilja gå en kurs. Ha det så gott, vännen.

Kram Anne

Lina sa...

Hej!
Nej, tyvärr blev de inget loppis besök idag heller...de körde ihop sig med både de ena och de andra. Men nästa onsdag, DÅ banne mig SKA jag dit! ;- ) Kul att du hittade ett litet fynd! Emalj är ju så fint! Hoppas vi får se en bild!

Ja, de ska bli jätte kul att komma ut i morn! De piggar upp en trött mamma ;- ) Trevligt sällskap, mat och vin och stand-up! Jätte kul!

Må så gott, & ha en trevlig helg!
Kram, Lina

Engelska Villan sa...

Så söta!
Typiskt Hilfiger med en sån snygg sula också!
Kram Anna

Aratorps Lena sa...

Superfräscha skor! Nu kan man ju köpa hur mycket som helst! Kramis

Lilla huset på prärien sa...

Mycket tjusiga skor! Och vilken trevlig man du har som köper sådant fint till dig :) Han kanske skulle ta ett snack med min käre man... han verkar inte fatta sådant alls!

Mohedatofflor ja - de är på väg hem till mig "as we speak". :)

Kram Jenny

Villa Carl Larsson sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig. Jag blir alltid så glad. Bloggtorkan varar nog ändå fortfarande men nåt inlägg kan man ju alltid åstadkomma. Jag ser inte bloggen som något "måste" utan skriver när jag känner för det. Dock är det ju alltid roligt om man kan inspirera andra.

Hoppas du får en finfin torsdag. Kram Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Och förresten, skorna är skitsnygga! :)

Maya sa...

Åh sicka våraktiga skor! Helt underbara! Jag ska också ut på jakt snart, väntar lite lite till..:)

Designe sa...

Jättesöta skor! Så snällt att du fick dom!:)
Vilket superfint rum nedan! Såå fint med råsponten och alla detaljer i blåvitt! Vacker kruka oxå! Kram :)

Lotta sa...

Hej Jenny!
Dom där skorna var riktigt söta och coola på en och samma gång...
Härligt att vi äntligen slipper gå omkring i tjocka kängor.
Kram till dig ♥Lotta♥

Marie sa...

Vad snygga skor du har fått, snäll käresta du har :)

Nu har jag lagt din vinst på lådan så den borde dyka upp hos dig inom det snaraste.

Ha en fortsatt trevlig fredag och helg, hoppas värmen håller i sig, kram Marie

Helena sa...

Jättefina skor! Kram Helena

Fröken Tindra sa...

Vad gulligt av din sambo! Söta skor!
Kram!

Helena sa...

UNDERBARA skor och vilken fantastisk sambo =)
KRAM

Kerstin sa...

...sååå fina! Undra om de finns i storlek FE (42) som jag har... ;)

Vilka underbara bilder, tänk så vackert man kan framställa ett par skor...

Må gott! / Kerstin

Mrs M sa...

Vad snygga de var! Jag tycker att det finns mycket fint från Hilfiger :P
Kram/ Mimmi

Terese sa...

Jenny.. ge hit skorna.. om du inte vill ha inbrott i hallen hahaha. Jag såg dem häromdagen.. nu mååååste jag ha såna.

Kram Terese
Hedvig och jag