tisdag 30 juni 2009

Ny award + halvårsjubileum!



Hej på er!

Igår fick jag en award av Anna med den mysiga bloggen Annas Lycka! Stort Tack snälla du, vad glad jag blev!! Det är alltid lika roligt att få uppskattning här på bloggen:).


Den här gången väljer jag att skicka den vidare till alla er goa bloggvänner därute som förgyller min dag:)



Idag är det 6 månader sedan jag började blogga!! Då i början av januari hade jag väl aldrig kunnat tro att det skulle vara så kul och inspirerande som det faktiskt är! Dessutom är det jätteroligt att så många av er hittat hit till lilla mig, besöksräknaren passerade 20 000 igår:)

Ger var och en av er kära bloggvänner en röd ros, tack för att ni finns!





Kram på er!!



Jenny ♥♥

23 kommentarer:

Helena sa...

Grattis till din award, den är du sååå värd! Tack för rosen! Ha en underbar dag! Kram Helena♥

StrandviksVillan sa...

Stort GRATTIS! Din blogg är så mysig!
Må så gott, kram A-C

STENLYCKA sa...

Grattis till Awarden och till de sex månaderna. Jag är så glad att jag hittade din fina blogg det är så roligt att titta in till dig.Du är så duktig och har sån känsla i allt du gör.
Tack för den vackra rosen och hoppas du bloggar länge till.
Många Kramar

Vitt o Vältummat sa...

Tack för rosen och grattis till din nya award!
Det är sånt som är roligt att få.
Kram/Åsa

Malin sa...

Jag säger som Henik Dorsin i Grotesco-gänget -Du är fan bäst! Grattis till award och ha en nice dag.

Ingrid sa...

Att blogga är ju verkligen roligt, jag hade aldrig haft mitt jobb på Handplockat om det inte vore för bloggen :0)

~ Livet i byn

Två systrar sa...

Ja visst är det kul att blogga..vi har varit lite busy på sistone men nu är vi tillbaks igen..ska bli kul att fortsättaq följa din fina blogg...hoppas du fortsätter länge till:-) Kram >C&M

rosenskära sa...

Grattis och grattis!
Du är en av mina favoriter, det vet du nog!

Lena

Vitt och Blått sa...

Grattis!
Du fick en av mig den 29:e också :) det är du värd!

Kram E

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Awarden och tack för blomman.
Kram AnnaMaria

Vekarus sa...

Onnittelut suuresta kävijämäärästä! Se ei kylläkään ole mikään ihme, sillä niin ihana blogi sinulla on!

Aurinkoista päivää!

Sabina sa...

Hej Jenny!
Grattis till awarden och alla besökarna. Ja, din blogg är mysig så inte att undra på att du har mycket besökare!
Visst är det roligt att blogga, men man blir ju beroende :) och så får man så många nya "vänner". Jag har svåra abstinensbesvär nu på sommaren när man inte hinner blogga, för det finns ju så mycket annat att göra, men det blir mera tid på hösten igen.
Ha det riktigt skönt vännen!
Kram Sabina

VITA NYANSER sa...

Hej vännen!

Oj vad många inlägg jag har missat, så går det när solen är framme = )!!! Desto mer att läsa ikapp. Vilka fynd du hittar hela tiden! Nu var det länge sen jag var på loppis, kanske är dags snart = )....börjar få abstinens = ).

Grattis till awarden och besökarna!!! Din blogg är så ljuvlig, en bra blandning av hus, höns och fynd = )!

Ha det bra!
Kram L-L

Nettan sa...

Grattis till din award & till alla dina besökare =)
Kram Nettan

MAria sa...

Grattis till din award=) Visst är det kul med bloggandet, men jag känner att nu när det är så varmt och man är ute hela dagarna så blir det inte lika mycket av den varan!
Man får återkomma när vädret blir sämre.
Kram på dig=)

Fröken Tindra sa...

Grattis till halvåret, alla besökare och Awarden! Jag ligger långt efter dig i besökarstatistiken... :0( Nej, jag skoja bara med den gubben. Klart att jag är glad för din skull!!!! =0) Tack för rosen och hoppas att det fortsätter att gå lika bra för dig men det har jag svårt att tro att det inte gör!
Stor Kram!!

ikris sa...

Grattis på jubileumsdagen! Din blogg har verkligen blivit en braksuccé :). Ska ni fira med champagne?

engelsson sa...

Heiii vilken fin award du fått..ja visst e det kul med bloggandet..jag trodde inte heller att det skulle vara så givande som det e..halit engelsson

A home far away sa...

Grattis till awarden! Och visst är det en liten egotripp att blogga fniss

Kram Gunilla från Singapore

promenader på landet sa...

Hej Jenny! Grattis till din award och tack snälla för rosen! Jag gillar din blogg jättemycket och förstår att du har många besökare! Ha det så gott! Kram från Maria

Smultronlycka sa...

Hej Jenny!!
Grattis till awarden!!Den är du verkligen värd!Du har en jättefin blogg!!Och du verkar vara en sån trevlig och sympatisk kvinna :)
Tack för rosen :)
Ha det gott vännen!
Kram kram

Therese sa...

Får börja med att gratta för awarden. Å tack för den å rosen. Hihi.

Ha det gött!

homebylina sa...

Grattis till awarden och alla dina besökar!Kram Lina