måndag 5 oktober 2009

Utmaning!

Hej på er!

Tack för alla uppmuntrande kommentarer i förra inlägget! Vad gulliga ni är allihopa:)

Har fått en utmaning av en go bloggvän, nämligen Birgitta/Utsikt från Vävstugan!


Den går ut på att man ska BESKRIVA BLOGGEN av den man får den ifrån med ETT ORD.




Jag tycker Birgittas blogg är: KREATIV!


Jag skickar utmaningen vidare till dessa 5 bloggar:

Therese - Kämpegården

Sofia - Signe 1

Sofia - Kristall & Pynt

Camilla - Lantliv på Holm

Malin - Körsbär


Imorgon drar jag vinnarna i min tävling!



Kram Jenny

18 kommentarer:

Therese sa...

Å vad roligt med en utmaning. =D Jag åtar mej den i morgondagens inlägg.
Todeloo...
/Tezz

Signe 1 sa...

Oj vilken svååår utmaning vännen då jag har typ en miljon superlativ om din blogg:-)). Hur ska jag kunna välja?;-) Kramis Sofia

rustik charm sa...

Hejsan Jenny.

Roligt med en utmaning:)

Hoppas du haft en trevlig helg.
Kram Kristina

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen,
Tack vad du är rar.
Jag väntar med spänning på resultatet på din utlottning.
Sköt om dig
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett bra ord till Birgitta. Måste erkänna att denna med-ett-ord gör mig lite förvirrad. Men börjar förstå att det är bara dom du skickar till som ska säga ordet..eller hur. Brukar ha lätt för och fatta, men nu har jag nog sirap i hjärnan..fniss.
Ha en fin dag vännen
Kram
AnnaMaria

Designe sa...

HÄrlig utmaning! Vilka fina plåtburkar och så fin kommod du fyndat! Jättesöt portmonnä oxå! Visst är det härligt med kakelugn nu när det blivit kallt! Hos oss eldas det varje dag!
Ha det! Kram :)

Susanne sa...

Hej..Kikar in och önskar dig en riktigt"Barnslig" dag"
Kramar från fare

Lissboden sa...

Hej Jenny och grattis på namnsdagen!
(Jag kom ihåg dig eftersom jag själv heter Jenny och det namnet står faktiskt framför Maria så jag blir ganska ofta kallad för Jenny)
Tack för din mysiga kommentar hos mig!
Ha en bra dag!
Kram/Maria

alegni sa...

ska bli kul att se vad de andra skriver om din blogg!
kram
ingela

Lantliga drömmar sa...

Utmaningar ska man anta alltid roligt.

Camilla sa...

Hej Jenny och GRATTIS på namnsdagen! Utmaning mmm - får fundera på det en stund. Det är INTE lätt att beskriv din blogg med ETT ord. Och ja - det är vårt sovrum (fast en urdålig bild...)Ha en fin eftermiddag!

Kram Camilla

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Ja, nå venter vi spent=)

Älskade pion sa...

Åhh,då håller jag både tummar och tår för att jag ska ha turen att vinna dina grejer. ;)Ha en bra dag vännen. Kram på dig Ulrika

Birgitta sa...

Hej! Tittar in för att säja GRATTIS på namnsdagen. Hoppas du har en riktigt mysig tisdagskväll.
Tack snälla go´a du för ordet till min blogg.
Kramisar till dej.
Birgitta

Maya sa...

Härliga plåtburkar! Jag köpte några på loppis på gotland i somras, den är liksom tredelad på höjden. Fin som bara den, färgen lossnar men det gör inget.

Huset vid ån sa...

Kikar in o Gratulerar dig på namnsdagen! Såg att det var din tur idag....Ha en fortsatt Trevlig kväll! Kramis Therese

Fröken Tindra sa...

Grattis på namnsdagen!! Den där utmaningen ser visst lite olika ut beroende på "gren" av den. =0) Men jag tänker beskriva din blogg ändå. Med ordet Fräsch!
Kram!

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Kul med en utmaning.
Kram Sofia