onsdag 28 december 2011

Söt liten hylla!

Gokväll!

Har inte visat er den här söta lilla hyllan jag målat vit (glömde tyvärr att ta bilder på hur den såg ut före, då var den mörkbrun..) Vi köpte den för en billig peng av familjen som sålde jugendskänken och kökssoffan vi hittade på Blocket i somras. Den skulle egentligen hänga i Tindras rum men där hittade vi ingen bra plats för den så det fick bli i matrummet istället:)


Passar perfekt som förvaring till några av mina blåvita måttkannor från Kockums.


Lite av färgen har skvavts av efter jag målade hyllan men det orkar jag inte måla om, får kalla det "shabby chic" istället ;)


Ha det bra och tack för alla kommentarer ni lämnar här på bloggen!

Kraam Jenny♥♥

38 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Så jättefint. Tapeten? såå snygg, vart finns en sån?
Kram Annika

Karin - Mina Rum sa...

Vilken söt liten hylla! Sitter ju perfekt där i matrummet.

Kram!

millandante sa...

Superfint!!! Och så fräscht!! jag blev vårsugen nu;)

Kram kram och god fortsättning:)

Unknown sa...

Finfint!! Och dösnygg tapet!! Önskar jag kunde få hallen omtapetserad med den :) Tror tyvärr inte de går med på det, ska få Jontons rum omgjort och fick vardagsrummet och taket omgjort innan jag flyttade in så jag får väl ge mig!

Hoppas julen varit underbar!
Stor kram!

Susanne sa...

Så fin hylla du hittat...du hittar då alltid ;))
kram susanne

Mjuka sa...

Hyllan ser jättesöt ut! Passar perfekt där ju.
kram Malin

Lise B sa...

Fin hylle, men tapeten er jo helt utrolig fin!

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Söt hylla!
...underbar tapet :)

Kram från Australien♥

Vit dröm sa...

Den passade ju pefekt där i matrummet! Å vilken snygg tapet sen!!
Ha en riktigt fin torsdag!
Kram på dig!

Vintage House sa...

supersöt och passar utmärkt...
ha en härlig dag trots regn och blåst
kram
sandra

Unknown sa...

Villken söt hylla Jenny. Gillar detaljen med det lilla staketet, de små detaljerna som gör helheten ;).
Hoppas ni inte blåst bort i Göteborg. Här har vi fått varit till grannarna och hämtat soptunnor och deverse småsaker i dagarna fyra men klarat oss från fallande träd peppar peppar...
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anneli sa...

Jättefin!

Passar perfekt där mot den mycket vackra tapeten.

Blåsigt idag?
Är såååå trött på den här blåsten, går ju inte att sova på nätterna heller, dånar ju som den värsta åskan.

Hur mår du?
Hoppas att du kryat på dig och får njuta av din ledighet.

Ha det gott,
Kram Anneli.

LOTTAS HOME sa...

Så fint du gjort.
Önskar dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Lotta ♥

Älskade pion sa...

Guuuuud,vilken underbart söt liten hylla.Önskar dig ett Gott Nytt år!!!!!!!Kram Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag ser framför mig en brun hylla, och såklart den blev mycket finare i vitt. Perfekt för dina kannor.
Kikar in närmare nyårsafton, tills dess
Varm kram
AnnaMaria

Carin sa...

Du har verkligen "näsa" för fina saker... Hi hi... Och lite färg på det... :)

Kraaam Carin

Sara sa...

Hej vännen :)
Jättefin liten hylla du fått upp!
Fy idag är inget roligt väder alls...storm och regn-ingen vinter här inte...
Själv jobbar jag idag- vi har fått in massor av fina vårblommor i härligt rosa färger :)
Hoppas att du får en trevlig nyårshelg! Kramar ifrån mig

Hem och Lycka sa...

Jättefin! Och fina mått! Kram Mia

Vardag och flärd sa...

Så rar hylla!
Kram Eva

Unknown sa...

Snyggt!
passa fint till den fina tapeten.
Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Vad jättefin hylla med de fina kannorna där på rad!
Önskar dig ett gott nytt år!
Kram Agnetha

Fröken Tindra sa...

Passar ju kanonbra till dina kannor! Skavet ser bara fint ut tycker jag.
Kram!

Fiffiga Systrar sa...

v ilken söt hylla! Vi önsar ett gott nytt år! Kram emelie och ein

Lotta sa...

Hej!
Så söt hylla. Jag älskar din taper också. Har tänkt att den ska få en plats hemma hos mig också.

Kram och Gott nytt 2012!
Lotta

vadmalen sa...

Fin hylla. Jag ser inte ens att den är skavd. Kockums i blått är snyggare än i grönt eller hur? och så tapeten..........
Gott Nytt År!
önskar
Birgit

Titta in hos Thess sa...

Hej Jenny!
Jätte fin hylla,passar alldeles utmärkt där den sitter tycker jag.
Åå vad jag tycker om tapeten du har,vi har lite svårt att bestämma oss om vi vill ha den eller soltorp i köket när vi flyttar.

Kram Thess

Industri house sa...

Passade helt perfekt där! Och för egen del tycker jag att det bara är charmigt att det blev lite avskavt på färgen, alltid snyggt med lite patina:)) Ville också önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Massor med kramar jessica.

Vitspets sa...

Såå söt hylla . Önskar dig Gott Nytt År Kram Karina

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

God morgon sunshine!:) den blev jättefin, snyggt med er fina tapet bakom och såå fina kannor från Kockums!:)


Gott slut..:)

Kraam Izabell

Jenny sa...

Så fin!!!
Ha en fin helg, kram Jenny

Nyanser av vitt sa...

Hej Vännen,
Tittar in för att önska dig ett Gott Nytt År.
Kul att du tyckte om smyckena. Hyllan är verkligen jättesöt
Kram Agneta

Nilla Q sa...

Fin! där passade den ju perfekt!

Gott Nytt År!

kram Pernilla

Kristina sa...

Hej Jenny!

Kikar in för att önska dig ett Gott Nytt År! Vilken underbar liten hylla! Helt i min smak. Gillar "staketet".
Vilken fin tegelpanna du fick! Såna där gör jag också! Vad duktig hon är din mamma!
Ha det så fint!
Kram Kristina

skifferhuset sa...

Så söt hylla, passar perfekt där på den fina tapeten! Önskar dig ett Gott Nytt År så ses vi 2012! Kram Iréne

StinasLoppis m.m sa...

Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År Kramen //STINA

promenader på landet sa...

Hej vännen önskar dig och din fina blogg ett riktigt Gott Nytt År! Kram Maria

A House With A View sa...

Såååå charmig hylla!!!! Och tapeten är ju helt underbar, men som sagt, jag är ju liiiiite partiskt där som har den själv i sovrummet, haha!!!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!!

Kraaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År med nya spännande äventyr!

Kramar!