lördag 10 maj 2014

Kärt besök!♥

Hej på er!

Idag har vi haft ett kärt besök här på Kråkered, syrran tittade förbi på fika med mina favorittöser Vera och Agnes, mysigt!♥

 Länge sen de var med på bloggen nu, stora tjejer har de blivit båda två:)

Agnes har fyllt 4..


 
 

 Vera är redan 6 år, vad tiden går:)
 
 


Peter och jag har precis avnjutit räksmörgåsar och vitt vin, snart dags att bänka sig framför tv:n och Eurovision Song Contest.

Armenien, Holland och Österrike är mina favoriter, (förutom Sanna då förstås:)) Vem gillar ni bäst??

Kraam Jenny♥

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Syskonbarnen har man nära hjärtat! Dina har en väldigt fin moster, tror jag.
Ha det fortsatt fint i helgen, Jenny!
Kramar Eva

Anttoska sa...

Finland såklart!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det gick ju bra för Sanna, jag orkade inte titta till slut men hörde att hon blev trea. Fint besök har du haft, tycker inte det är längesen som Agnes var bäbis.
Ha en fin söndag
Kramar/AM

Älskade pion sa...

Söt liten tjej.Kan inte säga någon favorit direkt,tittade inte så där jättenoga igår.Men Austria ;) som vann var helt ok.Ha en fin söndag.Kram Ulrika

Hanna sa...

härligt med så fint besök
Ha en bra vecka!
Hanna