söndag 4 maj 2014

Lite bilder...

Gokväll i stugorna,

Hoppas ni haft en fin söndag!

Härhemma trotsade jag allergin och gick ut och klippte gräset och rensade lite i rabatterna. Tog fram lite fler trädgårdsmöbler från förrådet också som skulle ha tvättats men det spar jag till en annan dag..(får skylla på att såpan var slut..;)).


Gick ut med kameran en sväng när jag var färdig med gräset..här är några av dagens bilder:


 
 Fröken Elvira:)
 
 
Till vår stora glädje har grannfamiljen skaffat gotlandsfår! Fröknarna heter Betty och Euphoria och är hur söta och keliga som helst:)
 
 
Smile! :) 
 


 
 

 
 
 
 
Sköt om er!
Kram Jenny ♥

14 kommentarer:

Lena sa...

Så mysigt med får!
Ha det gott!
Kram Lena

Vardag och flärd sa...

Så roligt att ni har får som grannar! Vi har också får i närheten men jag skulle vilja ha runt tomten för att hålla rent. I alla fall har jag möjlighet att köpa fårskinn som är så skönt att sitta på när det är kyligt.
Ha en fin vecka, vännen!
Kramar Eva

Livet på Vestergård sa...

Önskar att våra grannar också hade får :) Härliga foton med sommarkänsla du bjuder på!

Things and Thoughts sa...

Glad to discover your beautiful blog space!
Greetings from Greece!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fröken Elvira är en riktig snygg-tiger. Roligt med får som grannar, det bääar så hemtrevligt. Och så fint ni bor där på Kråkered.
Kramar/AM

Annas skattkammare sa...

Hej Jenny! Åh så mysiga bilder, jag får Bullerbyn-stämning av dina bilder idag!
Kram Anna

Annas röda stol sa...

Så mysigt!! Ja precis som Bullerbyn:) Kram Anna

"Hemmet är min vrå" sa...

Så vackra bilder. Jättefina. Ha en fin dag. Kram Mimmi

Villa Vinkelhaken sa...

Såå himla mysigt!! :)

Kram Jenny

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Jenny.
Vilka underbar bilder du visar från ert hem och hus!
Härligt att bo så att man har djur ända in på tomten :)
Stor kram till dig.
Jessica

Marie maräng sa...

Din stackare som har allergi :( det verkar inte vara det roligaste året för allergiker i år!

Jag hade riktiga problem i skolåret och var ibland tvungen att vara hemma på grund av pollenallergin. Men efter att jag gick vår yngsta dotter så har symtomen blivit mindre och mindre för var år.

Mysiga grannar ni fått!

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Åh så fint ni bor! Katten är så söt, vi har också haft en katt som hette Elvira, hon blev 19 år. Så mysigt med fåren!

Ha det så gott
Kramar Anncathrine

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint ...kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa

angie sa...

die katze ist sooooo süß!!!!! alles liebe von angie aus deutschland