onsdag 2 september 2015

Chiffonjé!

Hej Hopp!
I lördags var jag och Peter i Kungälv och hämtade vårt senaste Blocketfynd, en gammal chiffonjé (ännu en stor pjäs som vi lyckades få in i vår Volvo V70..perfekt möbelhämtarbil:))!

Jag har velat ha just den här modellen i furu och med många små lådor ett tag så jag är väldigt nöjd.



 
Elvira ville vara med på bild:)
 
 
Gösta också..



Idag har jag haft en semesterdag, skönt att vara ledig mitt i veckan:) Hann med både en löpartur, fix hemma och lite shopping:)

Nu ska vi strax titta på "Safe House" på fyran, älskar brittiska serier!

Ha en fin torsdag!

Kram Jenny

10 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh wow vad fint, Blocket är bra där kan man hitta det man söker, såå fint det blev. Kraaam Anette

Lena sa...

Wow, vilket fynd! Verkligen snygg och pryder sin plats.
Söta små kissekatter!
Kram Lena

Vardag och flärd sa...

Vilken härlig pjäs, Jenny! Stor med många utrymmen och så fint arbetad med vackra beslag. Den pryder sin plats.
Gott med en ledig dag emellanåt, jag är ledig imorgon och då blir det fix.
Ha en fin helg!
Kramar Eva

Hem och Lycka sa...

Underbar! Älskar min! kram

Rosa i huset i vitt sa...

Så fin
kram Rosa

Anonym sa...

Väldigt fin möbel i ett väldigt fint rum.
Kram Birgitta

Людмила sa...

Удивительный бюро!!!!Я поздравляю с прекрасной покупкой!!!!

House and Garden by Bia sa...

Den var fin den ;)))
Har aldrig handlat på blocket !!!
nu är vi hemma från resan, som var härlig och varm ;))
Kram bia

HWIT BLOGG sa...

Riktigt riktigt fin, vilket fynd! Bra med Volvo ibland :)
Önskar dig en skön helg nu...
Kram,
Titti

Älskade pion sa...

fint du har det där hemma.Tack för dina hejarop...det kanske hjälper.;)Vad spännande för din man...en lyckospark till honom.:) Kram Ulrika